Det ble en liten treningskt i dag, var tidlig ferdig med oppgaven fant ut at jeg skulle dra trene med mamma og ei veninne av henne. Utrolig deilig f startet igjen, det ble forbrent 700 kalorier p 45 min, ganske stolt! N skal jeg komme meg i lesingen til eksamen, fr det kanskje blir litt pakking og farmen.. :)




N er det en stund siden jeg blogget sist,men fr jul ble det lite trening s jeg flte det ikke var noen vits oppdatere dere. Men n har jeg begynt for fult igjen. Idag startet jeg dagen med en herlig kyllingsalat og n er det straks step. Deilig ha fri en gang i blant s man fr fokusert mer p treningen. Men om du har noen supre velser for trene mage,rumpe eller lr tar jeg gjerne i mot tips! :)




Idag kjrte jeg p med intervall igjen. Slo da antall kilometer forbrente kalorier denne gangen med 0.6 km og 60 kalorier mer. Utrolig herlig se fremgangen nr det gjelder pushe seg og p kondisjon. Ellers kjrte jeg litt rumpe lr i dag ved ta kneby p benk. Fikk ei veninne til ta bilde da jeg gjorde det for vise dere som kanskje lurer :)

Bilde nr 1 er start posisjon og bilde nr 2 er slutt posisjon. Du starter med 1, gr ned i slutt posisjon og opp i start posisjon. Jeg gjorde dett 4x6 p bde hyre og venstre fot.




Dagens kveldsmat etter trening ble knekkebrd og jordbr med vanilje kesam over. Har du skikkelig lyst p snacks en kveld, men prver spise litt sunnere? Skjr opp frukt, ha vaniljekesam og hakkede mandler over. Det er nydelig godt! Anbefales p det sterkeste







Idag ble det intervall trening p meg p tredemllen. Utrolig godt bli skikkelig sliten, s skal begynne kjre dette opplegget mye oftere. En veninne av meg hadde en applikasjon p telefon som gjorde alt s mye lettere.

Den heter a hiit interval timer. Opplegget vi kjrte gikk slikt:

Oppvarming 7 min

Jogg 4x3 min

Pause 4x3 min

Avslutt p 3 min




Dagens trening ble p rundt en times tid, slik som de andre dagene. Men idag var jeg skikkelig sliten da jeg kom hjem, kjente det virkelig i alle musklene jeg hadde trent. S har bare slvet p sofaen sett p tv med mamma i hele kveld, hadde ikke energi igjen til noe annet. N er sengen funnet s blir straks kveld p meg, men tenkte jeg mtte dele med dere hva jeg har trent i dag. I morgen blir det ingen treningskt siden jeg skal dra med meg Line p et fjell her p dagen i morgen. Fler det er nok trening i seg selv s da fler jeg det er godt nok for morgen dagen. Men over til dagen i dag

Kondisjon:

Tredemlle - 20 min. 2.23 km og 175 kalorierer ble forbrent.

Mage:

Situps - 100 p ball

Rotasjonsapparat - 20x4 til begge sidene med 35 kg

Rumpe/lr:

Kneby p benk - 8x6 p bde hyre og venstre fot

Utfall - 4x6 p bde hyre og venstre fot

Treningsglise!




N sitter jeg her med treningsklrne er rimelig klar til stikke p trening. M bare vente p Line som er treningsbuddyen min, vi har litt forskjellige ml med treningen men begge skal vre i ml innen februar 2013. Jeg har jo som ml g ned i vekt, men klarer jeg g ned en god del til februar er jeg fornyd. Skal fortsette etter fabruar alts, men i februar reiser jeg til syden med venner. Og da har jeg lyst til kunne g i bikini fle meg stolt over kroppen min. Gleder meg! N skal jeg ikke bli radmager, vil bare bli litt mindre. Vil ha formene men bare litt mindre. Blir spennende se hvordan det blir g fremover n. Men jeg skal ikke stoppe opp gi opp som jeg har gjort s alt for mange ganger fr. N skal det virkelig satses alt mot n et ml p en sunn og fornuftig mte. Men skal f fikset vannflasken og finne treningsskoene komme meg avgrde. Blogger som vanlig om hvordan kten min har vrt. S blogges vi senere

Bilde er hentet fra google. Syns den var litt morsom, samtidig som det stemmer utrolig godt med hvordan man skal klare komme seg i ml. Ting tar tid, ingenting er gjort over natten.




Alt du trenger er 2 egg til eggerren, litt melk eller vann, salt og pepper. Skinke og agurk. Nydelig starte dagen med en s herlig frokost




Treningen i dag ble ikke like hard som grsdagens, men l n ikke p sofaen hele dagen s det er vell godt nok!

Kondisjon:

1.5 km p tredemlle ilpet av 16 min der forbrente jeg 111 kalorier

Mage:

100 situps p ball

15 x 3 repitisjoner bde til hyre og venstre p rotasjonsapparatet med 30 kg

Rumpe/lr:

Prvde kneby p benk for frste gang, gikk helt greit med siden gangssperren ble det ikke mange: 5 x 2 p hver fot

10*3 p hver fot i utfall

+ at jeg gikk nesten 2 km utenom ute i dag




Idag har jeg kjrt meg veldig hardt p trening! Men har ikke flt meg s bra p lenge etterp. Herlig sitte igjen med flelsen av at du har brukt kroppen og at den er ordentlig sliten. Tenkte dele med dere hvordan jeg trener hver gang jeg er trener siden det er mange som spr p meldinger p facebook og p bloggen.

I dag kjrte jeg litt forskjellig, her har dere en oversikt:

Kondisjon:

38 min p tredemllen der jeg varierte med g, jogge rolig og litt fort

Ble til sammen 4.36 km og kaloriforbrenningen var p 344

Mage:

Gikk s over til 100 situps p ball, der jeg tok 25*4 repitisjoner

Trente sidemusklene av magen ved halvveis ligge/sitte med en vekt p fem kilo i hendene som jeg flyttet fra side til side ogs oppfor hodet fr jeg repeterte det p nytt. Dette gjorde jeg 5*3

Over til armene:

12*3 med 2 kg i hver hand, der tok jeg armene ut til sidene og inn igjen inntil kroppen

12*3 med 2 kg i hver hand, der tok jeg armene fra albuene og ned nedover mot kroppen og opp mot skuldrene igjen.

10*4 med 30 kg p romaskin

Rumpe/lr:

20*4 (alts 10 p hver fot) med utfall

Dette var en helt herlig treningskt! I morgen blir det ny runde men skal finne meg noen nye velser, s kommer det sikkert noen tips til dere i morgen ogs!




Var trente p lrdag sammen med Jannike snuppa mi,men ble med den dagen siden ejg var delagt i magemusklene etterp. Gikk med gangsperre i tre dager etterp, men i dag er jeg tilbake. Drar trener i tte tiden sammen med Jannike og Line, blir digg.

Har ogs begynt med Grete Roede dietten slik at resultatet blir bedre, skal ned enda mer i vekt.

Ellers blir det jo en del turer p jobb, men de er ikke i noe fort tempo, men det hjelper jo p. I dag har jeg vrt p tur p jobb, pluss tyttebr tur n netopp s n slapper jeg bare av foran pcen fr treningen smeller til igjen! :)




Dagen i dag har gtt i ett sett.. Kom hjem fra jobb rundt fire, s da ble det middag og etterhvert noen timer soving. Da jeg vknet fant jeg plutselig ut at jeg skulle g en tur, gikk ca. 4 km fr jeg fant ut at jeg skulle g til en veninne, s med all gingen fram og tilbake ble det nesten 1,5 mil i dag :) godt fornyd med det. Treningslysten kommer sakte men sikkert tilbake s i lpet av denne uken blir det fylle p treningskorte og starte for fult. Er s gy n nr jeg vet hvordan resultatet kan bli av bare en times trening tre-fire dager i uken.




N har jeg endelig ftt trent litt, gikk en tur p rundt 1-1,5 time sammens med Jannike :) utrolig deilig, n blir det rundstykker med egg sammens med mamma fr det blir dusjen ogs rett i seng. Skal prve f gtt en tur i morgen ogs, nu begynner motivasjon komme tilbake..Endelig!

Litt slitn etter en god gtur




Treningslysten er p bunn n for tiden s i dag blir det prve f motivasjon opp med en g tur. Skal g sammen med jannike s satser p at nr vi er to s blir det bedre :) s kos dere inne, jeg stikker ut :D




Dette er min frokost idag, det er rent protein og melk..




Treningskten i dag besto av :
2,5-3 km p tredemlla med rask gange/jogg
100 situps p fitnessball
Litt trening av armene fr jeg ga meg
Turte ikke kjre s hardt i dag siden jeg har vrt syk s lenge..
Noen andre der ute som har trent i dag eller trener til vanlig? Hvis s, hva trener du ?







Dag 1 med trening etter vrt mye syk, slv og pskeferie s n er det trening for fult.. Har ikke gtt opp enda, men ikke gtt ned heller s er enda bare 11 kilo i minus s n er det bare trene for n mlet..




N har jeg laget meg sunn kveldskos igjen!







Frokosten min ble salat av salatblader, mais, agurk og skinke..

Er ikke noe glad i paprika eller tomat s droppet det siden det var bare jeg som skulle spise.

Men salat er sunt, utrolig godt og metter ganske mye!

Er du pleggslei kan man bruke salat som lunsj p jobb eller hjemme







Idag ble treningen bare en gtur med Linn, utrolig flott vr ute, men siden jeg har en infeksjon i kroppen vil jeg ikke utsette kroppen min for noe hardtrening.

Skal trene magen, rumpe og lr senere i dag siden det er en stund siden sist jeg trente.

Dagens lunsj ble oppskjrt frukt .. Det er s enkelt, og det metter dersom man ikke er alt for sulten.

Jeg brukte annans i dag, men spiste s mye at jeg fikk sr i munnen, ikke noe herlig..







Dagens middagstips er wok grnnsaker og kyllingfilet med det tilbehret du selv nsker! Jeg brukte hvitlksbaguetter og ris som tilbehr noe jeg gjr hver gang, er jo ikke s sunt, men s lenge man begrenser inntaket.

Denne gangen brukte jeg ferdig kuttet grnnsaker som du fr kjpt p alle matbutikker, de er utrolige gode s er en god erstatning dersom du evt. har drlig tid eller er litt lat.

Blandet dette p slutten, men glemte ta bilde.. Er utrolig godt med nudler ogs i woken..




Dagens lunsj er en liten frukt salat bestende av fire jordbr, en banan og litt melon.. Er utrolig godt lett, fant ut jeg ikke skulle spise s mye siden vi skal spise middag rindt tre ..




Til kveldsmat i dag er det jordbr,banan og vaniljekesam.. Nydelig godt




Siden onsdag i forrige uke har jeg ikke ftt trent noe srlig siden jeg har vrt syk... S treningen ser drlig ut, men i dag fikk jeg en dvd jeg bestilte fra nettet med treningskter og tips.. Tenkte jeg kunne skrive hvordan denne filmen var og itillegg legge ut navn p den dersom dere er intressert?

Jeg kjpte den mest for f inspirasjon til videre trening, skal jo tross alt ned mye mer framover, 10 kg er ikke nok for meg.. S satser vi p at om et r er jeg helt fornyd med kroppen min, eller nrmer meg mlet mitt.. Setter meg sm ml for hver gang slik at jeg ikke setter et stort et som jeg aldri nr. S et tips til dere, sett sm ml.. Oms fem kilo s ker du for hver gang. Jeg hadde mitt frste ml p fem kilo innen 60 dager, men da jeg klarte ti kilo var det jo supert. Bedre bli positivt overrasket enn kanskje miste motivasjon nr dere ser dere ikke kommer nrmere det mlet dere har. De frste to ukene gikk jeg ned, men etter dette sto vekten i ro, flte jeg.. Men da jeg gikk p vekten forrige fredag s jeg at det var virkelig ikke det som skjedde, jeg hadde gtt ned men mye mer enn jeg hpet p.

S n veier jeg meg en gang hver andre uke. Ikke vei deg for ofte men sett deg faste dager..

Tenkte kanskje komme med en oppskrift, et tips, eller lignende nr det gjelder trening hver dag.. Har du et sprsml s gjerne stil de for da fr jeg mer inspirasjon til f skrevet mer om treningen,kostholdet eller motivasjon min.







54 dager har gtt siden jeg begynte trene og 10 kg er tatt av! :D Herlig flelse, n er neste delml g ned 10 kg til, s fr vi se om jeg fr det til. Hper virkelig det!

Den siste uken, fra mandag til fredag gikk jeg ned fire kg. Dette etter jeg begynte ha oversikt over kalorier i maten, det viste seg at jeg spiste alt for lite enn hva jeg skulle.. hh flott start p helgen :)

Noen andre der ute som jobber for g ned i vekt ?




Igr skulle jeg se the voice og en film sammens med en veninne og mamma.. Siden alle tre trener og tar dette med kosthold rimelig serist for tiden skulle vi prve finne noe sunn snacks.. Det ble oppkuttet frukt, vanilje kesam(mager) og mandler som ble vr fredagskos.. Det var utrolig godt, og noe man kan bruke som dessert eller nr man bare har stsug, det tok bort mitt stsug iallefall..

Vi skar opp jordbr, mango, kiwi og piel de sapo melon. Utrolig godt det burde virkelig prves ut!





Andrea Langmo Ei jente p 19 r, fyller 20 i mai. Jeg blogger om hverdagen min, klr, hobby, bilder og det som mtte intressere meg.

Legg meg til som venn


A r k i v


Desember 2013
November 2013
Juli 2013
Juni 2013
April 2013
Mars 2013
Februar 2013
Januar 2013
November 2012
Oktober 2012
September 2012
August 2012
Juli 2012
Juni 2012
Mai 2012
April 2012
Mars 2012
Februar 2012
Januar 2012
Desember 2011
November 2011
Oktober 2011
September 2011
August 2011
Juli 2011
Juni 2011
Mai 2011
April 2011
Mars 2011
Februar 2011


K a t e g o r i e r


Bilda
Blogg
Filmtips
Hot or not?
Hverda, jobb
Hverdagen
Innkjp
Lofoten
Mattips
Musikk
outfit!
Skole
Sprsmlsrunde
Syden
Testing
Trening/kosthold
Turer
Ukens blogg
Utfordring
Video

L i n k e r


blogg.no
F din egen blogg!
Hege
Iselin
Lene

D e s i g n


Designet er laget av Katrine.

hits